Irodatakarítás, épület takarítás- hogy Ön a valódi munkájára koncentrálhasson

Az alábbi IRODA és ÉPÜLET takarítással kapcsolatos szolgáltatásokat nyújtjuk ügyfeleink számára Budapesten, Pest megyében és Vidéken:

Irodák, irodaházak  egyéb épületek rendszeres (minden munkanapon, vagy heti 1-2 alkalommal) takarítása.

Továbbá Irodák és Egyéb épületek alkalmi Nagytakarítása.

                                                       

Iroda és épület takarításhoz tartozó egyéb szolgáltatások (üzemeltetés, apróbb javítási munkák, kertfenntartás)

Cégünk rugalmasan tud alkalmazkodni az igényekhez, feladatokhoz, mivel széles, jól képzett bedolgozói körrel rendelkezünk. Takarítással foglalkozó cégként különösen nagy gondot fordítunk dolgozóink tiszta és ápolt külső megjelenésére is. Kollégáink konkrét feladatait minden esetben a megrendelőink igényei alapján dolgozzuk ki, az általuk végzett munkáért pedig teljes anyagi és erkölcsi felelősséget vállalunk, mivel munkájukat folyamatosan személyesen ellenőrizzük, hogy a szerződésben vállalt takarítási feladatok szakszerűen és a lehető legmagasabb színvonalon legyenek elvégezve. Napi irodatakarítás esetén munkánkat az iroda nyitva tartásához igazítva végezzük.

Napi irodatakarítási szolgáltatásunk igény szerint magukban foglalják:

  • asztalok, bútorok mosható felületeinek portalanítását és vegyszeres letakarítását, ujjlenyomatok eltávolítását
  • padlóburkolatok felporszívózását, vegyszeres felmosását
  • az irodai szemetesek kiürítését, szemeteszsákok cseréjét és a szemét gyűjtőtárolóba való kihordását
  • átjáró ajtók üvegfelületeinek helyi tisztítása
  • elektromos berendezések szakszerű letakarítását
  • mellékhelyiségek teljes körű fertőtlenítő tisztítását
  • csapok vízkőtelenítését
  • Helyiségek fogyóeszközökkel való feltöltése ( Folyékony szappan, WC papír, kéztörlő)
  • tükrök megtisztítását,
  • mosogatást,
  • konyharuhák rendszeres mosása
  • növények öntözése

Kiegészítő szolgáltatásként a következő tevékenységekkel állunk még rendelkezésére:

  • nyílászárók teljes körű tisztítása, kerettel
  • függönyök tisztítása
  • szőnyegek tisztítása
  • kárpitok tisztítása, ülőpárnák tisztítása, folttisztítás
  • pókhálózás, atkamentesítés
  • járólapok gépi takarítása
 
                                            

                    

Minőségpolitikánk főbb irányelvei iroda takarítás során:

  • Professzionális takarítógépeink gyors és alapos tisztítást adnak.
  • Megbízható, segítőkész munkatársakból álló csapatunk minden egyes tagja erkölcsi bizonyítvánnyal rendelkezik és rendszeres orvosi alkalmassági vizsgálaton vesznek részt. A kollégáink folyamatos képzésekben részesülnek, mely kihat a munka menetére, technológiák alkalmazására egyaránt.
  • ÁNTSZ, OKBI, OÉTI engedéllyel rendelkező tisztítószereket használunk. Védőeszközök biztosítása, biztonsági adatlapok minden általunk használt termék esetén rendelkezésre állnak.
  • Környezettudatos tisztítószerek és takarítási technológiák előnyben részesítése az irányelvünk.

Miért jobb, ha külsős cégre bízzuk az irodatakarítást?

Egy irodaházak szüksége van a rendszeres takarításra, mert alapvető feltétele a minőségi munkavégzésnek az igényes munkakörnyezet megteremtése. Az alkalmazottainak és az ügyfeleknek, vendégeknek egyaránt fontos a tisztán és higiénikusan tartott iroda. A takarításra akár naponta is szükség lehet, mert vannak olyan helyiségek, felületek, amik a napi használatból adódóan nem maradnak tiszták.

Az irodatakarítást ma már sokan profi takarító cégre bízzák. Ennek megvan az oka, hiszen miért fáradna Ön ennek a tevékenységnek a megszervezésével, amikor elég olyan csapatra bízni az irodatakarítást, ami teljesen profi abban, amit csinál?

Aki az irodatakarítást takarító cégre bízza, sok felesleges gondtól és feladattól tud megszabadulni. Miért vásárolna hónapról-hónapra új takarítószereket, miért áldozna arra az idejéből egy kolléga, hogy a takarító berendezések cseréjét intézze, ezeknek pedig tároló helyiséget biztosítson, amikor egy megbízott csapattal minderre nincsen szükség? Egy külsős cég rendelkezik minden szükséges eszközzel a takarításhoz, tehát Önnek már nem kell erre költenie, egyszerűen meg tudja spórolni a takarítószerek és eszközök árát a büdzséből. Helyette döntsön külsős cég szerződtetése mellett az irodatakarításhoz, és máris minden egyszerűbbé válik, arról nem beszélve, hogy hosszú távon spórolni tud a költségeken! Cserébe mindig makulátlanul tiszta és higiénikus munkahelyen dolgozhat Ön és valamennyi kollégája.

Az általunk vállalt irodatakarításba minden beletartozik, ami ahhoz kell, hogy ez megvalósulhasson. Az olyan alapvető feladatokat is elvégezzük, mint amilyen a porszívózás, szőnyegtisztítás vagy az ablakmosás, de kiegészítjük az apróbb és ugyanolyan fontos feladatokkal, mint amilyen a konyharuha mosás, pókhálók leszedése, ajtókeretek portalanítása.

Lépjen kapcsolatba velünk elérhetőségeinken, amennyiben az irodatakarítást mostantól másra szeretné bízni, és tökéletes munkát vár el a megkeresett külsős cégtől!

irodatakarítás

 

Kezdje az évet rendezett irodában! Az irodatakarítást akár egész évre vállaljuk!

Az év végi hajtás igazi kihívások elé állítja a vállalkozások dolgozóit, hiszen az ünnepek miatt hamarabb kell befejezni a munkát, mégpedig úgy, hogy az alkalmazottak és a főnökség is mindennel meglegyen még a nagy zárás előtt. Ilyenkor a munkavégzés miatt nem igazán marad idő semmire, még az iroda takarítására sem, emiatt előfordulhat, hogy januárban nem megfelelő körülmények várják vissza a dolgozókat. Ha Ön tudja, hogy januárban sem lesz ideje foglalkozni az irodatakarítással, bízza azt ránk!

Velünk időt és energiát spórolhat az irodatakarítást illetően, hiszen januárban a munkának ugyanúgy haladnia kell, így az új évben sem lesz több ideje a higiénikus környezet biztosítására nap, mint nap. Ebből kifolyólag egész évre vállaljuk irodájának takarítását, így mindig kellő figyelmet tud szentelni munkájának, feladatainak.

Az irodatakarítási szolgáltatás igénybevételéhez vegye fel velünk a kapcsolatot elérhetőségeinken!

irodatakarítás

Tiszta iroda a hatékony munkáért!

Tudja-e, hogy egy tiszta iroda nem csak esztétikus, de az ott dolgozók munkamorálját is megemelheti? Mindez elérhető rendszeres, profi irodatakarítással!

Egy tiszta, rendezett irodába már megérkezni is sokkal kellemesebb, még akkor is, ha hétfő reggel nyolc óra van. Az egész napos munka pedig sokkal olajozottabban, kiegyensúlyozottabban, és stresszmentesebben fog menni minden munkavállalónak!

Mindezek mellett pedig ügyfelei, üzlettársai is sokkal jobban és otthonosabban fogják érezni magukat tiszta, igényes körülmények között, jócskán megnövelve ezzel az elégedett látogatás és a sikeres üzletkötés esélyét. Emellett pedig a jövőben is nagyobb eséllyel jönnek vissza ezek az ügyfelek az együttműködés reményében.

A legfontosabb pedig az, hogy az irodája látványa egész cégét reprezentálja, így ha kellemes hangulatú, és egyben profi, összeszedett vállalkozás látványát akarja sugallni, akkor az irodatakarítás által létrejött tiszta munkahelyiségek léte kétség kívül elengedhetetlen.

Ha Ön is szeretné feljebb vinni a munkamorált, és egy egészséges, motivált légkört alakítana ki munkahelyén, bátran keressen fel minket irodatakarítás kapcsán!

A hatékony munkavégzés titka: Legyen rend és tisztaság az irodában!

A munkavállalók a különböző irodahelyiségekben közel annyi időt eltöltenek, mint otthonaikban, ezért elkerülhetetlen, hogy a mindennapi használatból adódóan ne keletkezzék kosz, szennyeződés a helyiségekben. Érthető, hogy a mindennapi teendők mellett az alkalmazottaknak nincs arra idejük, hogy patyolat tisztaságot varázsoljanak maguk körül, így ahhoz, hogy mindig rend és tisztaság várja a munkatársakat, ügyfeleket a telephelyen, célszerű igénybe venni irodatakarítás szolgáltatást.

A profi irodatakarítással csakis előnyökre tehet szert, hiszen így a munkavállalóknak kizárólag a feladataikra kell koncentrálniuk, minden másról a takarító cég gondoskodik! Az irodatakarítás az igényeknek megfelelően vehető igénybe, ugyanis, ha szükséges, akár minden munkanap végén rendelkezésre állnak a szakemberek, így a higiéniai feltételek mindennap biztosítottak.

Ha Önnek és munkatársainak is szoros a beosztása, bátran keressen fel minket irodatakarítás kapcsán! A színvonalas, megbízható szolgáltatást garantáljuk!

A hatékony munkavégzés titka: Legyen rend és tisztaság az irodában!

Irodatakarítás Budapesten: Tisztaság a zsúfolt hétköznapokban is

Aki a fővárosban él, tudja, hogy itt az élet soha sem áll meg, ehhez pedig igazodnak a városban található boltok, irodahelyiségek is. Ezek esetében a nyüzsgés csakis jót jelenthet, hiszen az adott vállalkozásokat állandóan foglalkoztatják, így mindig van biztos bevételi forrás. Ennek egyetlen hátránya van, mégpedig, hogy más, szintén fontos tevékenységekre nem jut idő, mint például a takarításra, hiszen a higiénia elengedhetetlen a munkahelyeken is. Szerencsére erre is van megoldás, mégpedig, ha budapesti irodatakarítás szolgáltatásunk mellett dönt.

Budapesti irodatakarítás szolgáltatásunk leveszi a terhet a válláról, ami fővárosi irodájának a tisztaságát illeti, így Önnek és alkalmazottainak csakis a munkára kell koncentrálnia. Szolgáltatásunk hozzájárul ahhoz, hogy ügyfeleink vállalkozásáról pozitív kép alakuljon ki, hiszen a ragyogóan tiszta környezet sok jót árulhat el egy cégről.

Vegye igénybe budapesti irodatakarítás szolgáltatásunkat, ehhez pedig forduljon hozzánk bizalommal elérhetőségeink valamelyikén!

Irodatakarítás Budapesten: Tisztaság a zsúfolt hétköznapokban is

Miért bizonyul ideális választásnak budapesti irodatakarítás szolgáltatásunk?

Aki a fővárosban irodahelyiséget tart fenn, tapasztalhatja, hogy a munka mellett mennyi mindenre oda kell figyelnie, hogy megfelelő környezet várja a munkatársakat és az ügyfeleket nap mint nap az irodában. Azonban arra is figyelmet kell fordítania, hogy a takarítás, rendrakás ne vegye el az értékes időt és energiát a szakmai tevékenységekről. Ha Ön nehezen találja meg ezt az egyensúlyt és az egyszerűbb utat választaná, válassza budapesti irodatakarítás szolgáltatásunkat!

Budapesti irodatakarítás szolgáltatásunk igazi előnyöket tartogat a fővárosi vállalkozók számára, hiszen, ha igénybe veszi munkatársaink segítségét, Önnek és kollégáinak garantáltan több ideje marad feladataira. Emellett mindig tiszta és rendezett környezet fogja várni az irodában a munkavállalókat, mely javítja a közérzetet, ezáltal jelentősen növeli a teljesítményt is.

Bátran vegye fel velünk a kapcsolatot a részletekért, amennyiben érdekli a profi irodatakarítás Budapesten!

Miért bizonyul ideális választásnak budapesti irodatakarítás szolgáltatásunk?

Tiszta irodát szeretne? Válassza a bejárónői szolgálatot!

Mindannyian jobban érezzük magunkat egy olyan helyen, ami szépen rendben és tisztán van tartva. Ez az elvárás különösen akkor jut kiemelkedő szerephez, ha azon a helyen az időnk java részét töltjük. Egy munkahelyen, irodában általában reggeltől estig tartózkodnak az alkalmazottak, így jó döntés rendszeresen igénybe venni bejárónői szolgálatot.

Keressen fel minket bizalommal, és vegye igénybe szolgáltatásainkat takarítással kapcsolatban! Sokrétű szolgáltatást nyújtunk, így irodákat is kiszolgálunk, ha a tisztaság megteremtéséről és megtartásáról van szó.

Válassza bejárónői szolgálatunkat, hogy valamennyi munkavállaló tiszta íróasztalhoz ülhessen le az összes munkanapon, hogy portalanított polcokról vehessék le a kollégák az iratokat, hogy a közös helyiségekben mindenhol ragyogó tisztaság és higiénia fogadja az embereket.

Különös gonddal ügyelünk arra, hogy valóban makulátlan tisztaságot hagyjunk magunk után, akár minden nap. Keressen minket, rendelje meg a bejárónői szolgálatot, és élvezze ki az igényesen rendben tartott iroda minden előnyét!

Tiszta irodát szeretne? Válassza a bejárónői szolgálatot!

Irodatakarítás: Tiszta iroda, rendes cég

Egy cégről az első benyomás az ügyfélben az iroda kinézete alapján keletkezik. Nem kell részletezni, hogy ez mennyire fontos, hiszen mindenki tudja, hogy mindig az első benyomásnak van a legjelentősebb szerepe, emiatt fontos, hogy soha ne hanyagoljuk el az irodatakarítást!

Amikor egy ügyfél belép az irodába, fontos, hogy tisztaság fogadja, hiszen ha rendetlenséget lát, az megingatja a bizalmát. Milyen munkára számíthat attól a cégtől, amelyik saját maga körül sem tud rendet tartani? Az is természetes azonban, hogy az iroda koszolódik, és a munka során némi rendetlenség is keletkezhet. Ennek elhárítását érdemes egy olyan profi takarító cégre bízni, akik nagy tapasztalattal rendelkeznek az irodatakarítás terén.

Cégünknek a legfontosabb az Ön elégedettsége, ezért az irodatakarítást mindig igényei szerint végezzük. Nem csak az általunk használt termékek minőségére fordítunk nagy gondot, hanem munkatársaink megbízhatóságára, precízségére is.

Ha szeretne jó benyomást kelteni ügyfeleiben, bízza ránk az irodatakarítást! Bővebb információért keressen minket bizalommal!

Irodatakarítás: Tiszta iroda, rendes cég

 

Lépjen kapcsolatba velünk:

E-mail: b.dia@cleanerscompany.hu

Tel.: +36 30/ 9 84 85 84

AGT Humán Szolgáltató Kft.+36 30 984 85842310Szigetszentmiklós,Présház utca 8871/25.
Facebook
Youtube
Blogger