Irodatakarítás, épület takarítás- hogy Ön a valódi munkájára koncentrálhasson

Az alábbi IRODA és ÉPÜLET takarítással kapcsolatos szolgáltatásokat nyújtjuk ügyfeleink számára Budapesten, Pest megyében és Vidéken:

Irodák, irodaházak  egyéb épületek rendszeres (minden munkanapon, vagy heti 1-2 alkalommal) takarítása.

Továbbá Irodák és Egyéb épületek alkalmi Nagytakarítása.

                                                       

Iroda és épület takarításhoz tartozó egyéb szolgáltatások (üzemeltetés, apróbb javítási munkák, kertfenntartás)

Cégünk rugalmasan tud alkalmazkodni az igényekhez, feladatokhoz, mivel széles, jól képzett bedolgozói körrel rendelkezünk. Takarítással foglalkozó cégként különösen nagy gondot fordítunk dolgozóink tiszta és ápolt külső megjelenésére is. Kollégáink konkrét feladatait minden esetben a megrendelőink igényei alapján dolgozzuk ki, az általuk végzett munkáért pedig teljes anyagi és erkölcsi felelősséget vállalunk, mivel munkájukat folyamatosan személyesen ellenőrizzük, hogy a szerződésben vállalt takarítási feladatok szakszerűen és a lehető legmagasabb színvonalon legyenek elvégezve. Napi irodatakarítás esetén munkánkat az iroda nyitva tartásához igazítva végezzük.

Napi irodatakarítási szolgáltatásunk igény szerint magukban foglalják:

  • asztalok, bútorok mosható felületeinek portalanítását és vegyszeres letakarítását, ujjlenyomatok eltávolítását
  • padlóburkolatok felporszívózását, vegyszeres felmosását
  • az irodai szemetesek kiürítését, szemeteszsákok cseréjét és a szemét gyűjtőtárolóba való kihordását
  • átjáró ajtók üvegfelületeinek helyi tisztítása
  • elektromos berendezések szakszerű letakarítását
  • mellékhelyiségek teljes körű fertőtlenítő tisztítását
  • csapok vízkőtelenítését
  • Helyiségek fogyóeszközökkel való feltöltése ( Folyékony szappan, WC papír, kéztörlő)
  • tükrök megtisztítását,
  • mosogatást,
  • konyharuhák rendszeres mosása
  • növények öntözése

Kiegészítő szolgáltatásként a következő tevékenységekkel állunk még rendelkezésére:

  • nyílászárók teljes körű tisztítása, kerettel
  • függönyök tisztítása
  • szőnyegek tisztítása
  • kárpitok tisztítása, ülőpárnák tisztítása, folttisztítás
  • pókhálózás, atkamentesítés
  • járólapok gépi takarítása
 
                                            

                    

Minőségpolitikánk főbb irányelvei iroda takarítás során:

  • Professzionális takarítógépeink gyors és alapos tisztítást adnak.
  • Megbízható, segítőkész munkatársakból álló csapatunk minden egyes tagja erkölcsi bizonyítvánnyal rendelkezik és rendszeres orvosi alkalmassági vizsgálaton vesznek részt. A kollégáink folyamatos képzésekben részesülnek, mely kihat a munka menetére, technológiák alkalmazására egyaránt.
  • ÁNTSZ, OKBI, OÉTI engedéllyel rendelkező tisztítószereket használunk. Védőeszközök biztosítása, biztonsági adatlapok minden általunk használt termék esetén rendelkezésre állnak.
  • Környezettudatos tisztítószerek és takarítási technológiák előnyben részesítése az irányelvünk.

 

Lépjen kapcsolatba velünk:

E-mail: b.dia@cleanerscompany.hu

Tel.: +36 30/ 9 84 85 84

Irodatakarítás - tiszta iroda, rendes cég 2021-ben is!

irodatakarításAz irodatakarítás egész évben fontos a munkavállalók és az ügyfelek szempontjából is, hiszen a munka minőségét és a cég megítélését is befolyásolja. Természetesen a legjobb, ha mindig rendet és tisztaságot tartunk, ehhez rendszeresen szükség van általános takarításra. Azonban az év vége a legtöbb cégnél zsúfolt időszak, amikor nem feltétlenül van idő a tisztasággal foglalkozni. Ahhoz, hogy az ünnepek leteltével is megfelelő körülmények fogadják majd a dolgozókat, érdemes az év végén vagy a jövő év legelején egy nagyobb, alaposabb irodatakarítást beiktatni. 

Sok cégnél a december rendkívül zsúfolt, amikor mindenki szinte éjt nappallá téve dolgozik annak érdekében, hogy minden feladatát elvégezze az ünnepekre. Így már viszont nem marad kapacitás a takarításra, ám a rendezett környezet elengedhetetlen a precíz munkához. Szerencsére a tisztaságról nem feltétlenül kell cégen belül gondoskodni, hiszen mi nagy tapasztalattal rendelkezünk ezen a téren és kedvező feltételekkel vállaljuk az irodatakarítást ebben az időszakban is. Ügyfeleink számíthatnak ránk akkor is, ha rendszeres megbízásról van szó, de természetesen alkalmi jellegű irodatakarítással is szívesen állunk rendelkezésre. Minden esetben igyekszünk rövid időn belül elvégezni a feladatot és a kedvező árakat is előtérbe helyezzük. Kiemelt figyelmet fordítunk az alaposságra, az összes helyiséget patyolat tisztává varázsoljuk, a földtől a mennyezetig. Ehhez hatékony, modern eszközöket és környezetbarát, az egészségre nem ártalmas tisztítószereket használunk. Irodatakarítással foglalkozó cégünk munkatársai megbízhatóak, és rendszeresen részt vesznek képzéseken a modern technológiákról és a hatékony munkavégzésről. 

Ha felkeltettük érdeklődését, és úgy döntött, hogy az végi zsúfolt időszakban vagy akár rendszeresen ránk bízza az irodatakarítást, bátran vegye fel velünk a kapcsolatot a megadott elérhetőségeink bármelyikén! Egyeztesse a részleteket kollégáinkkal, és mi gondoskodunk a tiszta, rendezett körülményekről! Reméljük, hogy hamarosan Önt is elégedett ügyfeleink között tudhatjuk! 

AGT Humán Szolgáltató Kft.+36 30 984 85842310Szigetszentmiklós,Présház utca 8871/25.
Facebook
Youtube
Blogger